Lista jest pusta

zapisz pdf

     
 

W ZWIĄZKU Z OBECNYM STANEM ZAGROŻENIA NASZA FIRMA PRZYKŁADA
SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚĆ DO BEZPIECZEŃSTWA KLIENTÓW I ZESPOŁU KALMAR.
OBSŁUGUJEMY ZDALNIE I INDYWIDUALNIE W OBSŁUDZE 1:1

 
     

 



 ZDALNIE 

  • Ustalimy przez telefon zapotrzebowanie – na ciepło, wzornictwo, czas dostawy i przedział cenowy – mamy grzejniki w najniższej cenie ale też z wyższej i średniej półki.

  • Wyślemy ofertę odpowiadającą na potrzeby, którą zbudujemy na bazie największej oferty grzejników dekoracyjnych i łazienkowych w Polsce - mamy to co mają inni ale aż połowa naszej oferty jest dostępna tylko u nas. Jeśli czas dostawy jest ważny – wybierzemy grzejniki z 40 modeli dostępnych w magazynach lub z wyprzedaży. Oferta grzejników dostępnych z wyprzedaży to doskonała okazja na lepsze wzornictwo w niższej cenie.

  • Wystawimy fakturę proforma do zapłaty dla wersji oferty przyjętej do realizacji. Poczekamy na wpłatę i wystawimy fakturę, którą przekażemy mailem. Prześlemy do sprawdzenia potwierdzenie zamówienia.

  • Uruchomimy produkcję zamówienia w dniu otrzymania zapłaty.

  • Grzejniki można odebrać na indywidualnym umówionym spotkaniu lub odebrać w momencie gdy minie stan zagrożenia.


 INDYWIDUALNIE 

  • W naszych sklepach może jednocześnie przebywać jeden klient lub dwie osoby, jeśli razem kupują grzejniki do jednego wnętrza– więc to obsługa 1:1.

  • Na spotkanie w każdym sklepie można się umówić telefonicznie lub mailowo na określony dzień i godzinę rezerwując wówczas obsługę sklepu wyłącznie dla siebie. Dla bezpieczeństwa w każdym sklepie obecnie obsługuje Państwa tylko jeden handlowiec.

  • W sklepach Kalmar można zakupić od ręki grzejniki znajdujące się na magazynie danego sklepu. W przypadku przesyłek z innych oddziałów Kalmar dostawa do oddziału trwa tylko kilka dni.

  • Do spotkania 1:1 można się wcześniej przygotować w obsłudze zdalnej lub po spotkaniu zdalnie doprowadzić zakup do końca. Nie ma konieczności ponownego przyjazdu do sklepu.

  • Na klientów w sklepie czekają jednorazowe rękawiczki, a wszelkie dotykane powierzchnie są po każdym kliencie dezynfekowane. Dla Państwa komfortu nasi pracownicy są wyposażeni w jednorazowe maseczki ochronne. Będziemy wdzięczni za płatności kartą lub przelewem.